Ik heb me vergist van winkel, van periode of van materiaal. hoe kan ik mijn reservering wijzigen?


Overeenkomstig de Algemene huurvoorwaarden kan een reservering niet op de website worden gewijzigd.

Enkel onze klantenservice is gerechtigd om wijzigingen uit te voeren. De klant moet zijn verzoek e-mailen naar serviceclient@sport2000.fr met

  • als onderwerp 'Wijziging van een reservering'.
  • In de e-mail moeten het reserveringsnummer en de aard van de wijziging staan.

Enkel de volgende wijzigingen worden aanvaard:

  • toevoeging of schrapping van materiaal en diensten die in de winkel werden gereserveerd;
  • wijziging van de huurperiode in de winkel waar de reservering werd gemaakt;
  • verandering van winkel tijdens dezelfde huurperiode.

Onder voorbehoud van de volgende voorwaarden:

  • Als de Klant zijn reservering wijzigt en de huur duurder is, dan wordt het verschil hem aangerekend tegen het tarief dat geldt in de winkel. De Vennootschap houdt het geld dat aanvankelijk werd betaald. Het supplementaire bedrag wordt toegevoegd aan het resterende bedrag dat in de winkel moet worden betaald.
  • Als de huur goedkoper is, betaalt de Vennootschap niets terug.
  • Als de Klant zijn reservering minder dan 48 uur vóór het begin van de huur wijzigt, dan wordt die wijziging beschouwd als een annulering van de laatste reservering overeenkomstig de voorwaarden die hieronder in artikel 7 zijn omschreven.

Huur uw ski's bij Sport 2000

Geniet van producten en diensten van uitstekende kwaliteit

Reserveer uw materiaal